loading...
امروز هنوز تموم نشده
علیـ . کــ بازدید : 48 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

الهی... بالی بده به من برای صعود......

.

.

دلم کمی خدا می خواهد...
کمی سکوت...
کمی آخرت...
دلم دل بریدن می خواهد...
کمی اشک...
کمی بهت...
کمی آغوش آسمانی...
دلم یک کوچه می خواهد بی بن بست!! و یک خدا!!
تا کمی با ﺧﺪﺍ ﻗﺪﻡ بزنیم..
فقط همین!!

.

.

بقیه در ادامه مطلب

نجابت، برجسته ترین خوی ایرانیان است.

.

.

شک نکن؛
درست در لحظه ی آخر؛
در اوج توکل و در نهایت تاریکی؛
نوری نمایان می شود؛
معجزه ای رخ می دهد؛
خدا از راه می رسد...!

.

.

یه دعا میکنم همه " آمین " بگید:
" خدایا همه عاشقا رو از راه حلال به هم برسون"

.

.

باید زیاد مطالعه کنید تا بدانید که هیچ نمی دانید.

.

.

پر از شور و سراسر مهربانی ست
کمی سبز و کمی هم آسمانی ست
شده متن تمامی خبرها
دو چشمت سومین جنگ جهانی ست!

.

.

آن روز یادت هست؟
زنگ زدی که خوابت را دیده‌ام :اتفاقی افتاده؟!
من، شبِ پیش با درد خوابم برده بود...
و تو کیلومترها آنطرف‌تر، فهمیده بودی!
چگونه من معجزه را دیدم و ایمان نیاوردم؟!
همین
همین مادر،
برای اثباتِ خدا کافی نیست؟

.

.

میدونید چرا موقع دعا کردن دستامونو میبریم بالا؟
یعنی خدا خسته شدم...
بغلم کن...

.

.

"دیروز " مثل چک برگشت خورده است و " فردا " مثل چک ضمانت. اما امروز تنها وجه نقدی است که در اختیار داری. پس ان را درست خرج کن.
کی لیونز

.

.

می دونی وقتی خدا داشت بدرقه ام می کرد بهم چی گفت؟ جایی که میری مردمی داره که میشکننت! نکنه غصه بخوری تو تنها نیستی تو کوله بارت عشق میذارم که بگذری، قلب میذارم که جا بدی، اشک میدم که همراهیت کنه و مرگ که بدونی بر می گردی پیش خودم

.

.

چ خنده دار است! شناسنامه ام را میگویم! امشب نگاهش کردم صفحه ی وفاتش سفید است باوجود اینکه سالهاست ک من مرده ام!! حسین پناهی!!

.

.

الهی؛ اگر چه درویشم ولی داراتر از من کیست،
که تو دارایی منی...
الهی، در، بسته نیست، ما دست و پا بسته ایم...
الهی، چون توانستم، ندانستم و
چون دانستم، نتوانستم
الهی، مقدور فرما آنچه ذبح می شود
نفسانیت ما باشد به پای ربانیت تو...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 6,503
  • بازدید کلی : 18,607
  • کدهای اختصاصی


    کد کج شدن تصاوير

    نایت نما-ابزار گوکل پلاس