loading...
امروز هنوز تموم نشده
علیـ . کــ بازدید : 41 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

شماهم یادتون میاد معلم ها آخر سال بهمون میگفتن هر نظری در مورد ما دارین بدین ،انتقاد هم بکنین ناراحت

نمیشیم؟

من هی میخواستم دهنم بسته بمونه میدیدم هی گیر میدن خلاصه یه بار تصمیم گرفتم ببینم تا چه حد ظرفیت

 دارن؟؟

یه نامه نوشتم خطم رو هم عوض کردم که هیچ کس نفهمه با چند تا از دوستا قرار گذاشیم فقط اونا میدونستن

 کار منه

خیلی محترمانه نامه رو شروع کردم و هر انتقادی که به ذهنم میرسید نوشتم خدایی هیچ چیز بدی ننوشته بودم

بعد نامه رو گذاشتیم تو پاکت گذاشتیمش رو صندلی معلم

انم اومد بلا نسبت مثل چی نشست روش یکی از بچه ها گفت استاد یه پاکت رو صندلیه اونم پاشد برداشت

 نامه رو خوند قیافش خیلی جالب بود هر لحظه قرمز تر میشد در حد انفجار!!!!

پرسید کی این نامه رو نوشته هیچکس گردن نگرفت.منم که اصلا تو باغ نبودم!!!

نهایت انتقاد پذیریش اینجا بود که گفت اگه نویسنده اش رو پیدا کنم پایان ترمش رو ۰ میدم.

خیلی حال داد ولی من تا آخر سال میترسیدم بفهمه کار منه بدبخت بشم .

شما از این کارا نکنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 6,513
  • بازدید کلی : 18,617
  • کدهای اختصاصی


    کد کج شدن تصاوير

    نایت نما-ابزار گوکل پلاس